Τρίτη, 26 Μαΐου, 2020

Τι συμβαίνει; Μείωσαν τα σύμφωνα και τα φωνήεντα!

Έχω μείνει άναυδη με το παρακάτω άρθρο και το μοιράζομαι μαζί μας για να βγάλετε μόνες τα συμπεράσματά σας!
Μα είναι δυνατόν?
Τι άλλο μας περιμένει?
Γιατί γίνονται όλα αυτά..?Που αποσκοπούν??
 Με μεγάλη μας έκπληξη διαπιστώσαμε πως πρόσφατα (Νοέμβριος 2011) διανεμήθηκε προς διδασκαλία, στα δημοτικά σχολεία της χώρας μας ένα καινούργιο βιβλίο γραμματικής, για την Ε΄ και ΣΤ΄ τάξη, αντικαθιστώντας την μέχρι τώρα ισχύουσα γραμματική του Μανώλη Τριανταφυλλίδη, η οποία εδιδάσκετο πλέον των 30 χρόνων.
Σύμφωνα με την καινούργια γραμματική που… συντάχθηκε από τους: κ. Ειρήνη Φιλιππάκη – Warburton, κ. Μιχάλη Γεωργιαφέντη, κ. Γεώργιο Κοτζόγλου και την κ. Μαργαρίτα Λουκά και εκδόθηκε από τον Οργανισμό Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων,με την ευθύνη του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, ανακαλύπτουμε πως:
τα φωνήεντα της Ελληνικής Γλώσσας είναι 5 (πέντε)!!!
Τα: α, ε, ι, ο, και το ου. Καθώς και ότι τα φωνήεντα η, υ, ω έχουν καταργηθεί!!!

Και τα σύμφωνα από 17, έμειναν μόνον τα 15!!! Τα ξ και ψ δεν υπάρχουν πλέον!!!

Σημειωτέον, πως στα φωνήεντα συγκαταλέγεται και ο δίφθογγος «ου», καθώς και στα σύμφωνα συμπεριλαμβάνονται τα δίψηφα σύμφωνα ντ, μπ, γκ!.
Σύμφωνα με τους συγγραφείς στον πρόλογο του βιβλίου : «Στόχος του εγχειριδίου είναι να οδηγήσει με τρόπο ευχάριστο και παιγνιώδη τους μικρούς μαθητές στην συνειδητοποίηση του συστηματικού χαρακτήρα της γλώσσας. …Τα ιδιαίτερα αυτά χαρακτηριστικά του βιβλίου Γραμματική Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού υπαγόρευσαν κάποιες απαραίτητες απλοποιήσεις αλλά και ορισμένες σημαντικές διαφοροποιήσεις από τις παραδοσιακές γραμματικές»!!!!!!!
Και παρακάτω :
«Δεν εξετάζουμε λεπτομερώς τους φθόγγους της γλώσσας μας, γιατί δεν θέλουμε να προκαλέσουμε σύγχυση σε μαθητές και δασκάλους με την ανάλυση φαινομένων αλλοφωνίας.»
Έτσι λοιπόν ο Βρασίδας, ο συμβολικός δάσκαλος του βιβλίου, ο οποίος βοηθά τον μαθητή να εξιχνιάσει τα μυστήρια της γλώσσας στις σελίδες 35 και 36 όπου γίνεται αναφορά στους φθόγγους, παρουσιάζει τα παραπάνω. Το αλφάβητό μας, τα πραγματικά φωνήεντα και σύμφωνα δεν παρουσιάζονται ξεκάθαρα πουθενά αλλού στο βιβλίο, παρά μόνον σε ένα σχέδιο τύπου ταχυμέτρου αυτοκινήτου (σελ. 39)! Όσο για τα φωνήεντα, δεν γίνεται καμία μνεία, παρά μόνον η ελλιπής αυτή αναφορά των πέντε φθόγγων!

 Με την προγενέστερη Γραμματική του Μαν. Τριανταφυλλίδη, γαλουχήθηκαν γενιές Ελλήνων, που μάθανε να ομιλούνε την Ελληνική Γλώσσα. Αλλά και αλλοδαποί που γεννήθηκαν, έζησαν και σπούδασαν σε ελληνικά σχολεία, και πέτυχαν στα ελληνικά πανεπιστήμια είχαν γαλουχηθεί με την ίδια γραμματική χωρίς να δυσκολευτούν!… Εφ’ όσον οι συνθήκες δεν έχουν αλλάξει, ποιόν λόγο εξυπηρετεί η αλλαγή της κλασσικής γραμματικής σε «φωνητική» γραμματική;
Η γλώσσα μας, η αρχαιότερη όλων των λαών, τις τελευταίες δεκαετίες έχει υποστεί αλλεπάλληλους βιασμούς από τους εκάστοτε υπευθύνους, οι οποίοι εντελώς ανεύθυνα λειτουργώντας ωσάν γλωσσοπλάστες, αποφάσιζαν για την «εκλαΐκευση» της, και ταυτόχρονα την καταστροφή της!
Με τις αλλεπάλληλες αλλαγές ανά 15 – 20 χρόνια (βλέπε: αυγό ή αβγό; Ξύδι ή ξίδι; Μονοτονικό σύστημα!) οι γενιές των Ελλήνων μαθαίνουν η κάθε μία και από μια ελαφρώς διαφοροποιημένη ελληνική γραμματική, μη μπορώντας καν να παρακολουθήσουν ούτε οι γονείς τα παιδιά τους!!
Θέλω να πιστεύω πως το βιβλίο αυτό εκδόθηκε χωρίς τον ενδελεχή έλεγχο, και ως εκ τούτου, εκ παραδρομής δημοσιοποιήθηκε κάποια πρόταση κάποιου ανθέλληνα φιλόλογου, και όχι εσκεμμένα, πάρθηκε η απόφαση ενός ακόμα βιασμού της ελληνικής γλώσσας, μιας γλώσσας που τόσο διψασμένα άνθρωποι από όλο τον κόσμο προσπαθούν να κάνουν κτήμα τους.
Και ερωτώ, όχι μόνο εγώ αλλά και όλοι οι Έλληνες:
1) Δεν μας φτάνει η οικονομική κατακρήμνιση της πατρίδος μας, πρέπει να υποστούμε και την εθνική μας εξολόθρευση;
2) Πρέπει να θυσιάσουμε την γλώσσα μας για να μοιάσουμε στους Δυτικούς, για να γίνουμε αρεστοί από αυτούς; Οι οποίοι, επανήλθαν και ζητούν πλέον την ίδια μας την πατρίδα;
3) Σύμφωνα με πληροφορίες μέσα από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, το βιβλίο είχε εγκριθεί από το 2007, αλλά λόγω αντιρρήσεων δεν εκδίδετο. Υπ’ όψιν, ότι οι αποσπασμένοι δάσκαλοι στο Ινστιτούτο όταν ερωτήθηκαν σχετικώς έκριναν το βιβλίο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!!
4) Τι περίμεναν άραγε για να εκδώσουν αυτό το βιβλίο της Γραμματικής; Μήπως την εγκατάσταση στον υπουργικό θώκο της κ. Διαμαντοπούλου, που θεωρεί ότι «η αγγλική γλώσσα πρέπει να γίνει επίσημη γλώσσα της Ελλάδος»;;;
5) Σύμφωνα με σύγχρονες μελέτες επιστημόνων, το μονοτονικό σύστημα έφερε την δυσλεξία στην πρώτη θέση των μαθησιακών δυσκολιών, εξαιτίας της ελλείψεως βασικών κανόνων γραμματικής και τονισμού. Με τόσα πολλά παιδιά να δυσκολεύονται από την απουσία των κανόνων, σκέφτεστε τι θα συμβεί με την απουσία των φωνηέντων τα οποία ενυπάρχουν στο DNA μας από την αρχή της υπάρξεως μας στον πλανήτη;;;

 Εφαρμόζοντας την νέα Γραμματική, η ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ ΘΑ ΧΑΘΕΙ και η ελληνική γλώσσα θα γίνει μια συμβατική γλώσσα όπως και τόσες άλλες.
Οι δάσκαλοι τελικά καλούνται να «μορφώσουν» Έλληνες;;
Με ποια γλώσσα;;
Με ποια γραμματική;;
Ας θυμηθούμε τις ομολογίες των ιδίων των πρωταγωνιστών των προηγούμενων αλλαγών (π.χ. δηλώσεις Ράλλη) και ας αξιώσουμε να διατηρηθεί η Ελληνική γλώσσα, έτσι όπως μας παραδόθηκε, με την ετυμολογία της, με την μουσικότητα της και το βασικότερο όλων την σημασιολογία της! Γιατί το κάθε γράμμα μας έχει την βαρύτητά του, ο κάθε φθόγγος έχει την μουσικότητα του, και ο κάθε τόνος είχε την αξία του. Ας εκτιμήσουμε την ελληνική μας γλώσσα για να μας σεβαστούνε και οι εταίροι μας σαν λαό με θέληση, με δυναμισμό και με υπόσταση!

Σε αυτές τις σελίδες θα παρατηρήσετε αλλαγές και παραλήψεις που κάνουν οι συγγραφείς, έτσι ώστε το βιβλίο να τείνει να μοιάσει στην αγγλική γραμματική.

Μιας και ο κύριος Βρασίδας μας κάνει εισαγωγή στα φωνήεντα και στα σύμφωνα, στην επόμενη σελίδα, λογικό θα ήταν να μας συστήσει τα (7) επτά φωνήεντα της ελληνικής γλώσσας…
Όμως,…….

Τα φωνήεντα (4 + 1) εμφανίζονται μόνον στο εξώφυλλο της τσάντας! Τα η, υ, ω είναι ανύπαρκτα!
Αλλά και τα σύμφωνα: ξ και ψ έχουν εξαφανιστεί!

Και η ανάλυση στις επόμενες 2 σελίδες συνεχίζει μόνο με τα σύμφωνα… Ουδέν σχόλιο για τα φωνήεντα…
Τα χειλικά, οδοντικά και λαρυγγικά σύμφωνα ενώθηκαν, ανακατεύθηκαν και ξαναχωρίστηκαν όπως βόλευε τους συγγραφείς σε τριβόμενα και κλειστά !
Και η «ανάμιξη» των συμφώνων συνεχίζεται…
Ευτυχώς που υπάρχει και το «ταχύμετρο» για να διδάσκονται τα παιδιά μας την αλφάβητο! – βέβαια, με στροβιλισμό το δίχως άλλο!


Και ολοκληρώνοντας την ενότητα, γίνεται και μια μικρή αναφορά για τα ξ και ψ σαν διπλά γράμματα, ενώ καθιερώνονται τα γκ, μπ, ντ στην αλφάβητο…
Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΕΛΜΟΥΖΟΣ ( www.syllogosdelmouzos.gr)(τελευταίες αναρτήσεις) , ΑΝΆΡΤΗΣΕ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΜΕ ΤΙΤΛΟ ” Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΝΕΠΑΦΗ” ΠΡΟΚΗΡΥΣΣΟΝΤΑΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ , ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΑΠΟΣΤΑΛΛΕΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ (ΚΥΡΙΑΣ) ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ.

Εμείς να προσθέσουμε ότι είναι εμφανής ο σκοπος της Νέας Τάξης Πραγμάτων, στην προσπάθεια πολτοποίησης των λαών και της δημιουργίας του Παγκόσμιου Τέρατος πρέπει να υπάρχει μία γλώσσα, μία γραφή, μια θρησκεία και μια οικονομία.Αυτο δεν πρέπει να το επιτρέψουμε! να αποσυρθεί αυτό το αίσχος τώρα!”
 

Πηγή:Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Μοιραστείτε το!!!!

Σχολιάστε

Please enter your comment!
Please enter your name here

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Είναι οριστικό! Δημοτικά, νηπιαγωγεία & παιδικοί σταθμοί ανοίγουν!

Με ανακοίνωσή του, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας ανακοίνωσε το άνοιγμα των δημοτικών σχολείων και των νηπιαγωγείων την 1η Ιουνίου. Κατόπιν ομόφωνης θετικής εισήγησης της Επιτροπής...

Φλορίντα Πετρουτσέλι: Πήρε εξιτήριο από το μαιευτήριο!

Τα ξημερώματα της Τρίτης, η Φλορίντα Πετρουτσέλι άρχισε να νιώθει τους πρώτους πόνους και μετά από έναν τοκετό που κράτησε περίπου 11 ώρες, κατάφερε να κρατήσει...

Μαζί με τα δημοτικά ανοίγουν παιδικοί σταθμοί και βρεφονηπιακοί σταθμοί. Τί είπε ο Πέτσας.

Μαζί με τα δημοτικά σχολεία θα ανοίξουν οι παιδικοί και βρεφονηπιακοί σταθμοί, όπως αποκάλυψε κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης πολιτικών συντακτών ο Στέλιος Πέτσας. Όπως τόνισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, μαζί με αυτά θα...

Εξετάσεις Cambridge English: Ημερομηνίες, εξέταστρα και εξεταστικά κέντρα

Σημαντική ενημέρωση για τη διεξαγωγή εξετάσεων Cambridge English - Τι αναφέρει το site του Βρετανικού Συμβουλίου Όσα πρέπει να ξέρετε για τις καλοκαιρινές εξετάσεις Cambridge...

Γεραπετρίτης: Δεν επαρκούν τα στοιχεία για άνοιγμα των δημοτικών σχολείων

Στον... πάγο παραμένουν τα δημοτικά σχολεία και το άνοιγμά τους φαίνεται ολοένα και πιο αβέβαιο. Μιλώντας σχετικά ο υπουργός Επικρατείας, Γιώργος Γεραπετρίτης τόνισε ότι η κυβέρνηση θα περιμένει...

Είναι Οριστικό! Ανοίγουν στις 25 Μαΐου καφετέριες, μπαρ, εστιατόρια

Το «πράσινο φως» για να ανοίξουν τα καταστήματα εστίασης μία εβδομάδα νωρίτερα, απ’ ότι είχε αρχικά προγραμματιστεί, άναψε η υγειονομική επιτροπή των ειδικών, μετά...

«H προσπάθεια των μαθητών με συγκινεί»: Η εμπειρία ενός δασκάλου για την εξ αποστάσεως διδασκαλία

Το γύρο του διαδικτύου κάνει η ανάρτηση του δασκάλου της Ε ‘ Δημοτικού, Ευθύμη Δημόπουλου, που καταθέτει την άποψη του για την εξ αποστάσεως διδασκαλία και το...

Πώς να Φτιάξεις Υφασμάτινη μάσκα με απλά βήματα

Οι μάσκες, είτε είναι μιας χρήσης είτε είναι υφασμάτινες, είναι πλέον για όλους μας, το αναγκαίο κακό! Κατά την περίοδο της καραντίνας αλλά τώρα μετά...

Superinia: Το νέο παιδικό κανάλι στο YouTube για ποιοτική ψυχαγωγία είναι εδώ!

Καλωσορίστε τα SUPERINIA! Το νέο παιδικό YouTube κανάλι που θα αγαπήσουν όχι μόνο τα παιδιά αλλά & όλη η οικογένεια! Πρωτότυπα παιδικά τραγούδια, «μαγικά» κόλπα,...

Κανόνες για τους μαθητές – Τι να κάνουν αν δεν έχουν αντισηπτικό & πριν μπουν στην αίθουσα

Ο ΕΟΔΥ ανάρτησε οδηγίες προς μαθητές μιας και σε λίγες μέρες θα σημάνει η επανέναρξη των μαθημάτων στα σχολεία όλης της χώρας με την...