Πως να αντιμετωπίσετε τις ιώσεις που φέρνει η επιστροφή στο σχολείο

Καταρροή μυτούλας, πυρετός, βήχας, πονόλαιμος είναι μόνο μερικά από εκείνα που θα «τσιμπήσει» το μικρό σας την πρώτη κιόλας εβδομάδα που θα πάει στο σχολείο.

Ορίστε λοιπόν μερικοί φυσικοί τρόποι να αντιμετωπίσετε όλες εκείνες τις σχολικές ιώσεις, για να είναι το παιδί σας καλά και εσείς καλύτερα!

Προβιοτικά, προβιοτικά, προβιοτικά και πάλι προβιοτικά!

Λαμβάνοντας προβιοτικά συμπληρώματα μπορείτε να μειώσετε την πιθανότητα να νοσήσετε από λοιμώξεις του ανώτερου αναπνευστικού κατά 12%, σύμφωνα με μελέτες. Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι ένα ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα εξαρτάται από ένα υγιές έντερο.

Ο ύπνος θρέφει τα παιδιά

Έρευνα αποδεικνύει ότι ο ύπνος και το κιρκαδικό σύστημα παίζουν ρόλο στο ανοσοποιητικό σύστημα. Είναι αλήθεια! Ο ύπνος παίζει ρόλο στην υγεία του παιδιού σας. Για αυτό λοιπόν, φροντίζετε το μικρό σας να κοιμάται νωρίς, να ξεκουράζεται ώστε να μην πέφτει το ανοσοποιητικό του σύστημα.

Τι πρέπει να τρώει

Για ένα γερό ανοσοποιητικό σύστημα, οι διατροφολόγοι προτείνουν την κατανάλωση τουλάχιστον δύο μερίδων με λιπαρά θαλασσινά την εβδομάδα, όπως οι σαρδέλες ή ο σολομός, την κατανάλωση πρωτεΐνης, εσπεριδοειδών που είναι πλούσια σε βιταμίνη C και των ξηρών καρπών!

Συμπληρώματα Διατροφής

Οι βιταμίνες Α, C καθώς και οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β και D, στηρίζουν τη λειτουργία του ανοσοποιητικού. Τα συμπληρώματα είναι εφόδια που ενισχύουν τη δράση των άλλων τροφών κατά την εποχή της γρίπης, για αυτό λοιπόν ρωτήστε τον παιδίατρό σας ή τον φαρμακοποιό σας να σας προτείνει συμπληρώματα διατροφής κατάλληλα για την ηλικία του παιδιού σας!

Όχι στη ζάχαρη

Έρευνες έχουν δείξει ότι η διατροφή που είναι πλούσια σε ζάχαρη και λίπος, μειώνει τον αριθμό των φυσικών κυττάρων που καταπολεμούν τις ασθένειες. Ως εκ τούτου, η ζάχαρη λοιπόν μειώνει τη δύναμη των κυττάρων του ανοσοποιητικού συστήματος κατά 40%. Για αυτό λοιπόν ελαττώστε την κατανάλωση ζάχαρης στα παιδιά σας!

mothersblog.gr

Διαβάστε περισσότερα

Comments

comments

About author