Σάββατο, 21 Μαΐου, 2022

Καλοκαιρινή ιστορία # 1

Η φίλη μας Ελένη  ήταν η πρώτη που μου έστειλε  την δική της καλοκαιρινή ιστορία!Μάλιστα στο email της μου γράφει συγκεκριμένα ότι μόλις είδε το άρθρο μου /ανακοίνωση για να στείλετε τις καλοκαιρινές σας ιστορίες,άρχισε επιτόπου να γράφει.Ήθελε λέει να το διαβάσουν και άλλοι  για να της πουν τη γνώμη τους στην απορία της:
Πώς γίνεται να μεταμορφώνεται τόσο πολύ ένας άνθρωπος;
…….Πριν 2 χρόνια ακριβώς Μάιο μήνα αποφασίσαμε να πάμε 4 μέρες διακοπές με την αδερφή μου και τον άντρα της. Πολύ καλά παιδιά και τα δύο άλλα αυτός ο γαμπρός  μου…Απαπαπα….Πολύ καλό παιδί και χαβαλές στην παρέα αλλά για να πάς διακοπές μαζί του δεν είναι.
Πήγαμε διακοπές στην Πάρο .Αγαπημένος προορισμός δικός μου και της αδερφής μου. Είχαμε περάσει εκεί παρέα όταν ήμασταν ελεύθερες 2 καλοκαίρια. Εκείνη εργαζόταν και σε ταξιδιωτικό γραφείο ενώ εγώ ,άνεργη τότε, απλά έκανα τα μπανάκια μου.
Φτάσαμε στην Πάρο Παρασκευή βράδυ. Αφού τακτοποιηθήκαμε στο ξενοδοχείο αποφασίσαμε να βγούμε έξω για φαγητό .Την ώρα λοιπόν που ετοιμαζόμουν με τον άντρα μου στο δωμάτιο του ξενοδοχείου, χτυπάει η πόρτα.
Ήταν η αδερφή μου.«Εμείς δεν θα έρθουμε μου λέει,ο Νίκος είναι κουρασμένος από το ταξίδι». «Μα καλά βρε αγάπη μου» της λέω, «δεν θα φάτε κάτι»; «Όχι μωρέ θα την πέσουμε για ύπνο”. «Όπως νομίζετε, τα λέμε το πρωί τότε»! της απαντώ και κλείνω την πόρτα.
Πήγαμε λοιπόν μόνοι μας και σκάσαμε στο φαί! Αφού ξημέρωσε ο Θεός τη μέρα, τηλεφωνώ στην αδερφή μου και της λέω:  «Eίστε έτοιμοι για θάλασσα»;  «Μόνη μου θα έρθω» ,μου λέει , «ο Νίκος θα κάτσει εδώ να διαβάσει κανένα βιβλίο και να ξεκουραστεί».
«Πλάκα μου κάνεις»!!!!της λέω. «Μα γιατί ήρθε διακοπές για να κάθεται κλεισμένος στο δωμάτιο»; «Α !Έτσι είναι ο Νίκος στις διακοπές .Του αρέσει να χαλαρώνει και να μην κάνει απολύτως τίποτα»!
Να μην σας τα πολυλογώ λοιπόν..αυτό γινόταν και τις 4 μέρες που μείναμε στο νησί! Εμένα να σας πω δεν ένοιαξε και πολύ άλλα ο καημένος ο άντρας μου δεν είχε καθόλου παρείτσα, να παίξει έστω ένα τάβλι βρε αδερφέ!
Αφού γυρίσαμε στην Πόλη μας, όλα καλά! Ο ίδιος χαρούμενος & πλακατζής Νίκος! Ήταν σαν να άλλαξε πρόσωπο στις διακοπές και μετά ξαναέγινε ο εαυτός του!
Από τότε προσέχω πολύ τις «παρέες» μου! J

Σχολιάστε

Please enter your comment!
Please enter your name here

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Γυμνάσια-Πρόγραμμα Προαγωγικών και Απολυτηρίων Εξετάσεων: Σε 6 μέρες θα εξεταστούν 7 μαθήματα

Φέτος με τη πρόωρη διεξαγωγή των Πανελληνίων, οι ελεύθερες ημερομηνίες για εξετάσεις στα Γυμνάσια είναι μόνο 6. Όπως είναι ήδη γνωστό φέτος τα μαθήματα στα...

15χρονο παιδί με αυτισμό έφτιαξε τον Τιτανικό με τουβλάκια Lego

15χρονο παιδί με αυτισμό έφτιαξε τον Τιτανικό με τουβλάκια Lego Ένα ακριβές αντίγραφο του Τιτανικού, δημιούργησε ένα 15χρονο αγόρι με αυτισμό από την Ισλανδία χρησιμοποιώντας...

«Moby Dick – The Musical» η επιτυχία συνεχίζεται στο Christmas Theater

Ο Moby Dick επιστρέφει. Ένα από τα σπουδαιότερα έργα της παγκόσμιας λογοτεχνίας όλων των εποχών μετατρέπεται σε μιούζικαλ από τον Δημήτρη Παπαδημητρίου, σε σκηνοθεσία...

Μαδαγασκάρη! Το μιούζικαλ στο θέατρο ΡΙΑΛΤΟ

Από 2 Απριλίου στο Θέατρο Ριάλτο Ένα μιούζικαλ για όλη την οικογένεια! Το πιο feelgood musical όλων των εποχών, μία ανεπανάληπτη εμπειρία για μικρούς και μεγάλους! Αυτή είναι η...

Και επίσημα ένα self test στους μαθητές από 1η Απρίλιου: Αυξάνεται η πληρότητα στα γήπεδα

Σύμφωνα με πληροφορίες του Dnews, η εισήγηση της επιτροπής των Εμπειρογνωμόνων είναι 1 self test στα σχολεία από 1η Απριλίου και πληρότητα 100% στα...

Πότε θα σταματήσουν φέτος τα μαθήματα στα σχολεία για τις διακοπές του καλοκαιριού

Το επόμενο διάστημα αναμένεται να ανακοινωθούν οι ημερομηνίες λήξης των μαθημάτων του διδακτικού έτους 2021/22 από το υπουργείο Παιδείας Φέτος οι πιθανότερες ημερομηνίες είναι η 20η Μαϊου,...

Κλειστά σχολεία στην Αττική αύριο: Δείτε σε ποιες περιοχές

Κλειστά σχολεία στην Αττική αύριο, Πέμπτη, φέρνει η κακοκαιρία «Φίλιππος». Σε ανακοίνωσή της, η Περιφέρεια Αττικής παραθέτει τις περιοχές όπου δεν θα πραγματοποιηθούν μαθήματα,...

Σίσσυ Χρηστίδου: Φωτογράφισε τον gaming χώρο των παιδιών της

Πραγματικά εντυπωσιαστήκαμε από τον χώρο που δημιούργησε για τους γιους της. Χώρο που τα παιδιά περνούν τον ελεύθερο χρόνο τους "Έτσι όπως κάθομαι στον gaming...

Ξεκινούν οι εγγραφές σε δημοτικά και νηπιαγωγεία

Ξεκινούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2022 οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2022-2023. Οι εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και...

Συναγερμός για 40 παιδιά που απουσιάζουν από τα σχολεία της Αττικής και δεν εντοπίστηκαν ούτε στα σπίτια τους

Συναγερμός έχει σημάνει για τον εντοπισμό 40 περίπου παιδιών που απουσιάζουν από τα σχολεία της Αττικής. Το θέμα ήρθε στη δημοσιότητα μετά από σχετικό...