H πιο αποτελεσματική δίαιτα για το καλοκαίρι. Εξαφανίστε το λίπος!

67616 Bitte verwenden Sie das Motiv nur mit Quellenangabe Foto: djd/Cystorenal-Forschung/Fotolia.com/Netfalls. Verstoesse gegen das Urheberrecht muessen wir juristisch verfolgen. Bilder duerfen nur mit vollstaendiger Quellenangabe und im Zusammenhang mit dem jeweiligen Text genutzt werden. Wer Urheberrechte verletzt, muss mit erheblichen zivil- und strafrechtlichen Konsequenzen rechnen. Bitte immer bei Verwendung Abdruckbeleg/Veroeffentlichungshinweis an: djd, Bahnhofstr. 44, 97234 Reichenberg oder an info@djd.de

Δευτέρα 
Πρωινό: 1 φλιτζάνι γάλα 1,5% λιπαρά + 2 μπισκότα digestive

Δεκατιανό : 1 μικρό φρούτο

Μεσημεριανό: 150 γρ. κοτόπουλο στήθος ψητό (χωρίς πέτσα), + 1 φλιτζάνι ρύζι βρασμένο, με 3 κουταλάκια του γλυκού  ελαιόλαδο + 2 φλιτζάνια αγγούρι και ντομάτα

Απογευματινό: 1 μικρό φρούτο

Βραδινό: 1 φλιτζάνι χόρτα βραστά + 1 κουταλάκι του γλυκού ελαιόλαδο + 2 φρυγανιές σικάλεως + 30 γραμμάρια.τυρί άπαχο

Τρίτη 
Πρωινό: 1 φλιτζάνι γάλα ή γιαούρτι με 2% λιπαρά + 3 κουταλιές της σούπας δημητριακά ολικής αλέσεως + 1 μικρό φρούτο

Δεκατιανό: 1 φρούτο

Μεσημεριανό: 1 μικρό μπιφτέκι με άπαχο μοσχαρίσιο κιμά + 2 φρυγανιές σικάλεως +σαλάτα με σπανάκι και ρόκα με 3 κουταλάκια του γλυκού ελαιόλαδο.

Απογευματινό: 1 φρούτο +1 γιαούρτι 0%

Βραδινό: 60 γραμμάρια τυρί άπαχο+ σαλάτα με αγγούρι και ντομάτα

Τετάρτη 
Πρωινό: 1 φλιτζάνι γάλα 1,5% + 1 φέτα ψωμί σικάλεως με 1 κουταλάκι του γλυκού  μαργαρίνη και 1 κουταλιά του γλυκού μέλι

Δεκατιανό: 1 μικρό φρούτο

Μεσημεριανό: 140 γραμμάρια άπαχο ψάρι, βραστό ή πλακί (πέρκα, γλώσσα, τόνο σε νερό), + ½ κριθαρένιο παξιμάδι + βραστά χόρτα με 4  κουταλάκια του γλυκού ελαιόλαδο

Απογευματινό: 1 μικρό φρούτο

Βραδινό: Μια μεγάλη πατάτα βραστή ή ψητή+ 30 γραμμάρια τυρί άπαχο + σαλάτα με αγγούρι και ντομάτα

Πέμπτη 
Πρωινό: 1 γιαούρτι 2%, με κουταλιές της σούπας δημητριακά ολικής αλέσεως + 1 κουταλάκι του γλυκού μέλι

Δεκατιανό: 1 μικρό φρούτο

Μεσημεριανό: 1 φλιτζάνι μαυρομάτικα φασόλια βρασμένα, με 3 κουταλάκια του γλυκού ελαιόλαδο + σαλάτα με μαρούλι και  ρόκα

Απογευματινό: 1 φρούτο

Βραδινό: Σαλάτα με 100 γραμμάρια τόνο σε νερό + πράσινη σαλάτα με 1 κουταλιά  μαγιονέζα light + 2 φρυγανιές σικάλεως

Παρασκευή 
Πρωινό: 1 φλιτζάνι χυμό φρούτων +1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης + 1 φέτα κίτρινο τυρί light

Δεκατιανό: 1 φρούτο

Μεσημεριανό: Μια ομελέτα σε αντικολλητικό σκεύος με 2 ασπράδια αβγών και 1 κρόκο, πιπεριά, μανιτάρια + 40 γραμμάρια τυρί άπαχο + σαλάτα αγγούρι και ντομάτα φρέσκια σαλάτα + 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως

Απογευματινό: 1 μικρό φρούτο

Βραδινό: 2 φέτες γαλοπούλα βραστή + βραστή σαλάτα με 2 κουταλάκια του γλυκού ελαιόλαδο + 2 φρυγανιές σικάλεως

Σάββατο 
Πρωινό: 1 αβγό βραστό +2  φρυγανιές σικάλεως + 1 κουταλιά σούπας τυρί cottage

Δεκατιανό:
 1 μικρό φρούτο

Μεσημεριανό:  Μια μερίδα σπανακόρυζο ή λαχανόρυζο ή πρασσόρυζο + 90 γρ. τυρί άπαχο +μια μικρή σαλάτα με αγγούρι και ντομάτα

Απογευματινό: 1 μικρό φρούτο Βραδινό: 1 γιαούρτι με 2%

Βραδινό: 1 γιαούρτι και δύο φρούτα

Κυριακή 
Πρωινό: 1 φλιτζάνι γάλα 1,5% +3 κουταλιές σούπας δημητριακά ολικής άλεσης

Δεκατιανό: 1 φρούτο

Μεσημεριανό: 3 καλαμάκια κοτόπουλο + 2 φέτες ψωμί ολικής αλέσεως ή μια αλάδωτη πίτα + μια μικρή σαλάτα με αγγούρι και ντομάτα

Απογευματινό:
 1 φρούτο

Βραδινό: 1 μικρό κομμάτι χορτόπιτα + 1 φλιτζάνι αγγούρι, ντομάτα

Πίνουμε πολύ νερό!

Comments

comments

About author

tumblr_l71p214ZSe1qzzeiho1_500

Kαλοκαιριάζει και η διάθεση αλλάζει!

Καλοκαίρι….πόσο αγαπημένη εποχή! Πόσο αγαπώ το καλοκαίρι…! Γεμίζει τη μέρα μου με χρώματα,ελπίδα & χαρά! Το καλοκαίρι για μένα δεν είναι μόνο διακοπές…και άρα το ...