5 Tips για μια καλή εγκυμοσύνη!

0

Βρίσκεστε σε περίοδο εγκυμοσύνης και όλοι γύρω σας “φροντίζουν” να σας υπενθυμίζουν να προσέχετε,να μην τρώτε πολύ,να μην πίνετε αναψυκτικά,να μην τρώτε junk food,να μην σκύβετε,να προσέχετε γενικώς…κτλ κτλ!
Λες και έχετε κάποιου είδους αρρώστια βρε αδερφέ!

Κανείς όμως δεν φρόντισε να σας πει πώς η περίοδος της εγκυμοσύνης είναι μία περίοδος κατά την οποία το σώμα αλλάζει και άρα πρέπει να προετοιμαστεί γι αυτή την αλλαγή….
(Πέρασα 2 εγκυμοσύνες υπέροχες!2 εγκυμοσύνες κατά τις οποίες δεν κατανάλωσα κάτι παραπάνω απο ότι κατανάλωνα πρό εγκυμοσύνης,δεν στερήθηκα,δεν κουράστηκα παραπάνω,αλλά φυσικά…δεν απέφυγα να ακούσω όλα τα παραπάνω….Η δική μου αντιμετώπιση ήταν απλά να αγνοώ…και φυσικά να ακολουθώ αυτό που θεωρούσα εγώ σωστό! 🙂

Αντιθέτως λοιπόν η εγκυμοσύνη δεν είναι “ίωση” αλλά είναι για τη γυναίκα μια περίοδος που πρέπει να απολαύσει!(εφόσον φυσικά δεν υπάρχουν άλλα προβλήματα υγείας που συντρέχουν).
Βοηθήστε λοιπόν οι ίδιες το σώμα σας να αντιμετωπίσει την εγκυμοσύνη χαλαρά και όμορφα!
Πώς?
Παρακάτω σας δίνω 5 tips που διάβασα κάποτε και με βοήθησαν πολύ!Εύχομαι να σας φανούν χρήσιμα.


1.Πιείτε νερό!
Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης το σώμα σας χρειάζεται περισσότερο νερό και να μείνει ενυδατωμένο.
2.Περπατήστε!
Η άσκηση είναι τόσο σημαντική.Μια απλή βόλτα θα κάνει τη δουλειά της!

3.Κολυμπήστε!
Η κολύμβηση βοηθάει πολύ να χαλαρώσετε και να νιώσετε ελαφρύτερες…αφού το βάρος του μωρού σχεδόν εκμηδενίζεται στο νερό.. 🙂

4.Φάτε καλά!
Μάθετε να καταναλώνετε υγιεινά προϊόντα.Δεν είπα να στερηθείτε τα αγαπημένα σας φαγητά..απλά να τα περιορίσετε.Τώρα πια δεν έχετε να σκεφτείτε μόνο τον εαυτό σας…έτσι δεν είναι?

5.Χαλαρώστε!
Ανακαλύψτε τι είναι αυτό που σας χαλαρώνει περισσότερο & απολαύστε το τουλάχιστον 1-2 φορές την εβδομάδα.
Ένα μάθημα Yoga,ένα dvd ή το αγαπημένο σας βιβλίο!

Καλή εγκυμοσύνη!!
Φίλες εγκυούλες….απολαύστε το!!
Όλγα

Comments

comments

About author

No comments

gefsis

Μπιφτέκια λαχανικών,τα πεντανόστιμα!

Υλικά •5 κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα •1 φλιτζάνι αρακά •2 καρότα τριμμένα •1 πατάτα βρασμένη •5 κουταλιές λάδι, •1 κουτί μπίρα •1 1/2-2 φλιτζάνια αλεύρι •2 κουταλιές ...